3th of September

Heipsan kaikille!


"Kesästä jäljellä on pelkkä muisto, 
keltaisen viitan saanut myös puisto.
Syyskuun illoiksi riittää huvia, 
muistellaan lomaa ja katsellaan kuvia."



Syyskuu on sitten saapunut ja kohta onkin talven, lumen ja pakkasten aika.

Sen kyllä huomaa kun katsoo ikkunasta ulos, koska illat alkavat pidentyä ja aamuisin on yhä vain enemmän ja enemmän pimeämpää.
Ilma alkaa kylmentyä ja enää ei oikein voi ulkona ollessaan käyttää hameita tai shortseja.

Aurinko kuitenkin vielä vähän lämmittää, mutta sekään ei kestä enää kovinkaan kauan.

Tämä kesä oli todella lyhyt ja tuntui kuin koko aika olisi mennyt vain muutamassa päivässä.











Mitä syyskuu sitten merkitsee minulle?

Syyskuu ja muutenkin koko syksy on aikaa, jolloin ei ulkona hirveästi viihdy, koska sataa vettä ja on tosi kolea ilma.
Syyskuu tarkoittaa meille nuorille myös yleensä aikaa jolloin ensimmäiset kokeet tulevat nenän eteen ja kaikki mahdolliset asiat ovat koetuksella niin henkisesti, kuin fyysisestikkin.

Minulle (henkilökohtaisesti) syyskuu tarkoittaa viileitä illanviettoja lämpimän peiton alla, teekuppi kädessä ja jokin hyvä kauhuelokuva pyörimässä telkkarista. :D




ANYWAYS,
Tämän vuoden syksy tähän päivään on ollut minulle todella raskasta aikaa.
Olen ollut todella väsynyt ajattelemaan asioita joihin en voi ollenkaan vaikuttaa.
Olen ollut henkisesti rikki ja ajatusten käsitteleminen omassa päässä tuo itselle vain sellaisen fiiliksen että on liian heikko ja kykenemätön parantamaan omaa oloaan.

Olen todella tunteellinen ihminen eli pyrin ilmaisemaan yleensä vain sen minkä tunnen parhaaksi, en sitä joka olisi kaikkein järkevintä.
Asiat, jotka saavat muut ihmiset kohauttamaan olkapäitään, saavat minut hiljaiseksi, vetäytymään muusta maailmasta ja itkemään.
Esimerkiksi olen menettänyt vain tämän muutaman kuukauden aikana todella monta rakasta ihmistä, jotka ovat edes jollain tavalla tuoneet iloa elämääni.

Onneksi on kuitenkin ollut niitä päiviä, jotka haluaisin kelata alkuun ja elää ne uudelleen. <3

Kiitos, että jaksoit lukea!
Mukavaa viikon alkua kaikille <3
Rakkaudella,
HennaCaroliina



Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

LIFE is a MIRACLE

Scars are not Signs about Weakness...

Inspiration